onsdag 20 maj 2009

Onsdag kväll

och inte kan jag säga att jag har fyra lediga dagar framför mig som en del andra:- Nä nä lördag får jag nog nöja mig med.
Börjar och känna mig väldigt stressad, känns inte riktigt bra, kan jag säga.
Förra veckan var jag och hämtade mina mediciner som behövde fyllas på. Vad gör jag? Jo, troligtvis har jag slängt den ena och här står jag utan blodtrycksmedicin. Ringde till vårdcentralen idag och Carina fixade så jag fick leverans direkt till lh. Snacka om service! Doktorn tyckte jag var liite slarvig, men jag hade ju gått ner i vikt. Om han visste hur rätt han hade! Tur jag fick hem dem för jag har gått med huvudvärk ett par dar nu.

Dessutom har ju Putte kommit hem från Island. Känns skönt och ha honom hemma igen! Han hade tydligen fått ett bett så han fick gå till läkare och får käka penicillin i 10 dagar.

Huset framskrider, nu är siktet inställt på flytt om några veckor. Känns rätt overkligt på nåt lustigt sätt!

Fallit för reklamen kan man säga att jag gjort, Suss reklam alltså. Saku står det fyra flaskor här nu, som ska avsmakas i helgen förhoppningsvis. Nåde dig Suss om den inte är god:-
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Oj jisses då. Nu blir jag nervös ;o)

    Tur det ordnade sig med medicinen i alla fall, det är bra med servicen på landet.

    SvaraRadera
  2. Ta ett djupt andetag, och blås ut sakta. :) Jag vet hur det är med stressen inför helger. Och ni som har fullt upp med ert hus också. Tur att kocken kommit hem i varje fall. Hoppas ölen smakar gott.

    SvaraRadera
  3. Som Maran säger, ta ett djupt andetag och blås sakta ut, kanske hjälper det!
    Snacka om service med medicinen! Sånt blir man så glad och tacksam för!
    Snart flyttar ni och då kanske det lugnar ner sig lite i alla fall. Kram

    SvaraRadera