tisdag 30 juni 2009

Nu är det sommar

ja det märks sannerligen i lh, vilket ös det har varit sen veckan innan midsommar. Man tror inte det ska gå åt så mycket som det gör. Liite svårt innan man kommer in i ruljangsen.
Dessutom har vi hyrt ut rum förra helgen för första gången.
Idag har vi vart in och kompletterat, så nu ska det fixas en del grejer. och så måste jag få ut det på nätet.
Men nu är det full rulle, och jag hinner inte flytta de sista grejerna, vet inte ett smack var alla mina papper är, men vi jobbar oss fram så sakteliga.
Bengt håller på och lägger träaltan på nersidan och jisses vilken stor och fin altan vi får.
Har kikat på skitsnygga trädgårdsmöbler i stan idag, får besked nästa vecka om de finns kvar och beställa. Håll tummarna!
Jag köpte mig faktiskt tre linnen i stan idag och Bengt köpte tre par shorts och tre jumprar. Så nu har man nåt och byta med:- ha ha
I lördags var vi på solbacken på kvällen hela familjen, Jossan och Martin var hemma. Så trevligt och god mat som alltid. Nu ska vi dit på lördag igen, med juntegänget, men då får barnen stanna hemma. Så då lär det bli liiiite fest. Skitskoj ska det bli.
Den 18 juli kommmer Mats Ronander med sitt band, S börjar det på. Då ska vi grilla hos Claes innan och sen ner till Eklunden. Ska bli skoj skoj, ingen som vill komma?
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Kul när det är fullt upp, men slitigt det förstår jag. Fick dåligt samvete för jag var ledig, när jag var förbi jobbet idag, tusan de sliter som djur.

    SvaraRadera
  2. Attan, det där är mina sista dagar innan min semester börjar :o(

    SvaraRadera