tisdag 16 februari 2010

Hallo out there

Hoppas Ni alla har det bra! Jag sitter och tittar på tv, halv åtta hos mig. Tycker det är ett bra program.
Har tänt värmeljus och tänt i braskaminen. Mysfaktorn är hög!
Henke, Jasmine och Carro följde med Jossan till Göteborg i söndags, så här sitter jag själv.
Bengt och Putte är och tränar innebandy.
Det är så lugnt så man tror inte det är sant. Jag njuter!
Har sålt semlor i lh idag, bakade igår kväll. Pengarna lade vi i bössan till Haiti. Känns bra!
Skulle varit på sammanträde i kväll, men jag bangade. Kände att jag behövde lugn och ro!
Ha en trevlig afton!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Tjingeling på dig också. Här har barnen sportlov nästa vecka, så här är allt som vanligt. Mysigt med en egenkväll, det kan man leva länge på :)

    SvaraRadera
  2. Lugn och ro kan vara så otroligt skönt emellanåt..:)Duktiga ni som jobbar för Haiti!

    SvaraRadera