tisdag 30 mars 2010

Vad gör jag egentligen?

Ja, inte vet jag. Tiden bara springer iväg. Idag har jag och Bengt varit i stan, köpt en del grejer som behövs så vi blir färdiga med huset som är uthyrt. Den 17 april ska de flytta in. Vi har köpt oss varsin cykel, Bengan och jag. Vi går på spinning 2 dagar i veckan, det är så jäkla skoj. Jag är så glad att jag testade. Så nu blir det spinning to lö och må.

Nu kör det ihop sig i lh, fullt med folk förhoppningsvis till påsk, skoj skoj. Köpt kakel och klinker till toan i lägenheten där vi hyr ut rum.
Sen har Bengt fått förfrågan idag om han och Putte vill jobba i stan. Det är goa pengar och få in kan jag säga. De behövs!
Imorron ska jag till stan med Henke, han går på en lego kurs - konstruera. Då får jag 1,5 tim egentid, ha ha.

Vårfest hade vi för nån vecka sen, kvart i fyra gick vi och lade oss, gäsp gäsp var det dan efter. Men en väldigt lyckad fest, 29 vuxna och tio barn. Vi satt i uterummet de vuxna och barnen i köket. Putte hade fixat en underbar buffé, jag hade bakat dinkelfrallor, fick mycket beröm.
Tur att ni inte kom tjejer, för det var fullt:- Ev får jag be att vi flyttar fram er resa hit, för det är lite mycket nu, som måste falla på plats. Ber och få återkomma!

tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Är det för körigt så flyttar vi på oss, solklart vet du. För den som väntar på något gott osv.

    Puttes buffé ser helt enkelt underbar ut, vilken matfröjd! Slurp slurp.

    SvaraRadera
  2. Kan vara en fördel för mig, då kanske jag kan haka på. Jag skulle gärna kunna tänka mig att äta Puttes buffé kan du boka upp honom? :)

    SvaraRadera