torsdag 3 november 2011

Torsdag

ska det visst vara idag? Jag känner att det vänt men är såå trött, sååå trött. Tror jag skulle kunna stå och sova.

Har varit och skjutsat barnen till hamnen, de skulle in och se Tintin.

Så jag är själv hemma och vad händer? Inte mycket kan jag säga. Har lagt in en maskin tvätt, får se om jag orkar och hänga upp den också....

Igår ringde jag och anmälde oss till nyårsfirandet på Tempelgården. Det är tredje året och vi har varit med alla gånger. Jättetrevligt har vi haft tidigare och så lär det bli i år också. 849 kr/vuxen och då ingår allt, bubbel, dryck under kvällen så mycket du orkar, buffé , kaffe, fyrverkeri, mer bubbel och dans. Jag har lovat mig själv och inte dricka riktigt sååå mycket som tidigare år.... vi får väl se. Några som vill hänga med???? Hör av Er snarast, då det tydligen börjar och bli fullt alla redan. Suss, Helena, Maran????

Nu ska jag faktiskt gå och vattna blommorna, de har inte fått vatten på 1,5 vecka.......

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åhh, du har samma sorts blommor som jag? Mina överlever också
    två veckor utan vatten. :)
    Nyår, skulle varit sketakul, men vi vågar tyvärr inte lämna ff. :(
    Kram på dig bruden. :)

    SvaraRadera