tisdag 17 april 2012

Telefonen är avstängd

shit shit shit! Varför? Jo den vart urladdad igår kväll och idag när jag satte på den så slog jag fel pin tre gånger! Då ska man slå in puk koden. Var ligger det papperet??? Ingen aning, hittar alla andra puk koder till barn och gubbes telefon, dock inte min! In på mina sidor, fel lösenord, låst i 3 timmar. Jisses, jag blir galen!
Får jag inte igång skiten får jag väl gå till Telia i em när jag ska in med Henke. De måste väl kunna hjälpa mig????

Gud vad frustrerad jag känner mig. Jag som väntar samtal och ska ringa samtal. Fasen också!

Annars då? Jo tackar som frågar det går sin gilla gång, lite snö här och där, men men vi går på rätt håll!
Jag är i Tranås och jobbar ett par dar i veckan, i morgon ska jag till Örserum och vara i Handlarn.
Har jobbat tre helger på raken så det ska bli skönt och vara ledig i helgen!

Och jag blev så glad i går kväll när jag knäckte hur jag kunde göra cirkeldiagram på arbetstimmar och procent. Som jag provat och provat. Gick ju på Excel kurs tre fm i mars och nu ska det praktiseras på jobbet.

Så jag blev "tvungen" och skicka ett sms med bild på cirkeln till en jobbarkompis som gick på samma kurs! ha ha vad nöjd man kan vara!
Men jag har aldrig tidigare jobbat i Excel, men det är ju skitskoj!

Nähä, nu är det dags för frukost och ge hundar och katter mat!

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar