fredag 8 januari 2010

Idag har jag pratat

med min läkare. Var och tog prover för ett par veckor sen. Kolestorolen var jättebra, sen var det nåt tri .... som förra gången var jättehögt. Kunde ha och göra med att man grillar mycket. Nu var det perfekt. Långtidssockret låg på 6,3 och var väl godtagbart. Ska tydligen vara under 6,0.
Sen pratade jag med honom om min mage. För tillfället är det helt kört, så jävla ont i magen, metallsmak i munnen, mår illa, magen svullen, mår allmänt piss. Så nu ska jag sluta med sockerpillerna så ska han ringa mig nästa vecka. Får se om jag blir bättre:- Jag mår så jävla taskigt för tillfället. Tvi vale!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Det ska bli himla intresant om du känner dig bättre nu när du slutar med den medicinen. Jag hoppas så för din skull att det är "så enkelt". Jag har sett det flera gånger förr att det har blivit en totalvändning efter att Metformin plockats bort (det är den du har va?), många tål den helt enkelt inte, och dina symptom låter mer än bekanta. Jag håller tummarna att du kommer att må bättre nu.

    SvaraRadera
  2. Ajdå, låter inget bra att du mår dåligt. Hoppas det vänder. Snabbt!

    SvaraRadera