söndag 10 januari 2010

Wow 2009 års lista

Det trodde jag aldrig, men jag har faktiskt lyckats och knåpa ihop en lista på 10 saker för 2009 som varit bra. Håll till godo!
Huller om buller ingen speciell rangordning:

- Vi var i Thailand för första gången heela familjen, plus Karin m familj och Ingrid. Det är nog den roligaste resan vi gjort till Thailand. Nästa gång siktar vi på feb 2011½
- Vår familj och Claes familj hyrde ett poolhus i Danmark några dagar på våren, sååå trevligt så!
- Trippen med tre väldigt goda vänner till Barcelona, den resan lever länge kvar i minnet! Hoppas verkligen att det blir en nu i vår. Åh va skoj det skulle vara!
- Vi flyttade in i vårt nya hus, och jisses som vi trivs!
- Tog över fastigheten med lh i och öppnade rumsuthyrning - jättebra tillskott i kassan! Sen att det blev en massa extra jobb (tvätt och städ) ja ja, petitesser, jag vet!
- Vi var på en väldigt trevlig fest i augusti när brorsan Claes fyllde 40 år.
- Var iväg på en mässa till Riga med jobbet, jätteskoj!
- Minisemester med syskon och respektive och mor på västkusten också jätteskoj!
- Bengt och jag med brorsan och fru var på Kreta. Den bilresan vi gjorde där glömmer vi nog aldrig!
- Har kommit till ett avslut med skitstövlarna där nere, och vi har äntligen fått våra pengar!
- Dessutom är hela familjen frisk (ta i trä) och det är jag sååå tacksam för!

Suss, jag klarade av det. Bara för att det var du som bad mig! Puss!

Tjingeling

2 kommentarer: