måndag 2 mars 2009

Bottennapp

är väl vad jag skulle kalla dagen idag. Vi drog iväg med våra tre minsta, som hade studiedag. Jag var hos kiropraktorn först, det är helt otroligt att jag blivit av med min värk i höften. Tack vare att jag kom i så god tid, och inte drog på det. Har ett ben som är längre, och har nu fått inlägg.
Därefter drog vi till Skövde, vi har gudbevars fallit för reklamen om Colorex som öppnat.
Vilken besvikelse! Vi trodde vi kommit in bakvägen, på lagret. En butik som inte alls var stor. Det enda vi köpte var glasblock vi ska ha till en vägg i duschen.

Tapeter var inte och tänka på, svindyra tyckte vi. Så tillbaka till Jönköping, in på Rusta, och där hittade vi flera olika tapeter vi blev intresserade av. Men vi köpte inga, då vi ville kolla omkring lite först. Men det lär bli Rusta vi handlar tapeter på. Barnen har valt ut vilka de vill ha.
Sen var det Bengts tur och gå till kiropraktorn. I och med att han gått med sitt i många många år, så tar det längre tid innan det lossnar.

Sen hem och Bengt åkte iväg till brandövning direkt. Han lär väl komma hem vid nio halv tio.

Så vad gjorde jag???? Jo, jag har varit in på nätet och beställt ett hörnbadkar jag hittat. Tror jag blir skitbra. Nu är det betalt och klart, bara och vänta på leverans. Bra pris tyckte vi det var!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Tapeter kan man titta på hur mycket som helst. Allrahelst när det är ett helt hus man ska tapetsera. Lycka till! :)

    SvaraRadera