tisdag 17 mars 2009

Pilates

träning var det mellan sju och åtta ikväll. Det känns i magen kan jag säga. Idag var vi 20 personer, tycker jag är sjukt bra. Himla bra träningsform, tycker jag. Tränar mage och rygg, perfekt!
Igår var Rosa och jag ute och tog en prommis, lär bli en i morrn kväll också. Känns som man är på gång, yes!
Det är väl bäst och komma i form om man ska springa ( eller njae springa och springa:-) fem trappor upp och ner. Jisses, vilken vecka det kommer och bli.
Undrar just om man får någon egentid:- Maran lär väl ha bokat in både det ena och det andra om jag fattat rätt:- ha ha
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Ha! Egentid, ja du ska du inte resa med oss. :) Men det är bra att du tänar, då kan du kila ner o köpa frukosten på mornarna. :)

    SvaraRadera
  2. Pilates är nog effektivare och bättre träning än man skulle kunna tro.

    Det ska bli kul att se bilder på ert hus sen så småning om!

    SvaraRadera
  3. Det fanns en tid när jag inte gjorde annat än att springa i trappor (brevbärare) men nu har de musklerna hamnat i koma. Vilken träningsvärk man kommer att få :o) Man kanske ska ta med linimentflaskan?

    SvaraRadera