onsdag 8 april 2009

Onsdag kväll

och jag är trött trött och trött. Idag har det varit full rulle från 8 - 20.
Vi får bara varor en gång denna veckan, vilket innebär att idag kom mjölk, systembolaget,
grönsaker, kolonial och charkvaror på en gång. Jag Bengt och Putte har jobbat för och får fram och undan allt. Jisses, vilket jävla jobb! Samtidigt som man ska vara i affären och ta hand om kunder och vara trevlig. Flera sommargäster som börjar och dyka upp i affären nu. Kul, kul!
I em jobbade jag och Carro, Bengt och Putte åkte hem till huset, var annars?
Sen klockan sex kom brorsan så han fick skjutsa hem Carro. Jag stannade och stängde affären, sen var det dags och lägga ihop en smörgåstårta och garnera den. Var hemma vid åtta. Kom precis på att vi glömt och hämta bröd i hamnen. Vete fasen om jag orkar och åka iväg igen.
Måste in i duschen och strila av mig stressen:-
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Du kan behöva en afterjob drink när vi ses. :)Ahh det ska bli såå kul!

    SvaraRadera