onsdag 8 april 2009

Väska

ja det verkar som en del har väldiga bekymmer med det.
Här har jag två och välja på, ha ha!En rygga som håller måttet precis, och igår kom Fidde hem med en men den måste jag mäta, för och kolla om den håller måttet. Tänk om den gör det, vilken ska jag då välja?

I måndags var vi i stan. Nu har jag och barnen varit och köpt tapeter, det enda som är kvar är väv och färg till groventren och kakel och klinker till vårt badrum.
Däremot köpte vi badrumsinredringen till vårt badrum, åhhhh vad jag är nöjd med det! Köpte på IKEA för 6 tusen spänn, billigt tyckte jag. Som har kollat andra och de ligger på 15 och uppåt. Detta var vitt och lite gammeldags.
Det spacklas för fullt i huset, och nu är taklister uppsatta nästan överallt. En del tak är målade första gången. Ja, det går sannerligen framåt!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar