måndag 6 juli 2009

Det börjar ju bra

det här med rumsuthyrningen. Och än har vi inte kommit ut på nätet.
Men p g a bra rekommendationer har vi i morron tre av fyra rum uthyrda.
Så nu har jag varit fram ett par timmar och bäddat och fixat i ordning.
Jag är precis genom svittig:-
Nu ligger handdukar i maskin och tvättas. Det är handdukar och ett lakan som saknas tills i morron bara. Och lite blommor på bordet.
Och jag ska in till stan imorron, dags för deklaration. För första gången ska jag åka själv. Bengt tyckte han kunde stanna hemma. Ja, inte mig emot, då får det bli en runda på stan efteråt. Kanske hittar man nåt man vill ha.

Tjingelling!

3 kommentarer:

  1. Shopping! Perfekt! Hoppas Du hittar nåt!

    SvaraRadera
  2. Shoppa loss kvinna! Lägg upp resultatet här sedan vet jag.

    Den 17 juli jobbar jag fortfarande. Jag går på min semester den 20 juli, men då har väl alla människor redan haft sin... :o(

    SvaraRadera
  3. Ja det ligger säkert nåt svart i shoppingpåsen ;). Och Nej, Suss, du har fel - den tjugonde har jag fortfarande semester. Jag börjar jobba igen den 10 augusti! Najs :D!

    SvaraRadera