tisdag 7 juli 2009

Jönköping idag

och jag är otroligt nöjd med min dag. Var först och deklarerade, och det gick bra och smidigt. Sen blev det en repa till Jysk, köpte sommartäcken, kuddar och lakan till rumsuthyrningen.
Sen var jag på Intersport och köpte MBT sandaler. Jag tänker inte tala om vad de kostar, för de var svindyyyyra, men de ska vara bra för hela kroppen, och jag har ont i mina höfter, så vi testar får vi se.
Sen en repa in på Ikea, köpte lite grejer så vi kan fixa frukostkorgar. Vi har beställning på frukostkorg för sju pers i morron. Skoj, skoj! ´Men lite nervöst!
Sen intog jag Kapp Ahl, bildbevis kommer, och svart, hur sjutton kunde du veta det Helena? ha ha!
Sen in på Coop och shoppade lite till Lh. Och sen XL bygg på hemvägen och hämtade lås och skyffel. Kvart i fem var jag hemma. Nu har jag gått och gungat i mina MBT en halvtimme, och det svajar!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar