tisdag 21 juli 2009

Min födelsedag

är det då idag. En härligt underbar slapp slapp dag. Väldigt dåligt med sol, inte vad jag hade beställt. Men det kommer kanske till nästa vecka?????

Bengt och Claes ska precis börja med och lägga sten. Ska bli spännande och se hur det blir.
Gräsfröt kom ut på gräsmattan på framsidan av huset i söndags em. Precis lagom innan regnet.

Ikväll blir det middag och som det ser ut nu blir vi 15 pers. Kommer Jimmy med familj blir vi närmare 20. Men men det fixar sig. Grillad lax med ris och god vis sås har jag beställt. Gotteligott!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. En slapp dag ska man ha när man fyller år, det tycker jag att man förtjänar.

    Poolen är 457 cm i diameter och 91 hög. Det finns större (~550 x 122 tror jag), men det skilde sigf lera tusen i pris. Den här fick vi för 1390 på Ica Maxi och då ingick allt utom vatten och kemikalier. Väldigt prisvärt måste jag säga. Jag har inte badat än, eftersom det är så mulet och kallt idag har termometern inte orkat sig över 17 grader i poolen, men jag siktar på i morgon :o)

    SvaraRadera