söndag 13 september 2009

Ännu en helg

är snart till ända. Jäklar vad tiden springer iväg.
Delibrickorna gick jättebra, och vi klarade det galant, måste jag säga.
Idag har jag jobbat ett par timmar på fm för Putte, som var på bröllop i går.
Nu i em sitter jag med bokföringen, i sista minuten som vanligt:- Vem är förvånad?
Men men to - sö är vi lediga, då drar vi syskon med respektive och mamma till
Mellbystrand. Det ska bli jätteroligt!
Annars då? Jo, livet går sin gilla gång, försöker och fokusera på det positiva.
Jag var på årskontroll i veckan och det gick väl sådär. Fick öka på med en sockertablett om
dagen, det fanns visst nya rön, som gör gällande att diabetes ska kontrolleras så fort som möjligt, att man får ner värdena, det tjänar man tydligen på i längden.
Solen skiner idag och vi har en härlig dag. Förhoppningsvis kommer jag iväg på en liten prommis framåt kvällningen.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Här har du en till som ligger efter med bokföringen :-(
    Men annars är det bara bra här, hoppas det är samma med dig förutom illamående och jäkliga grannar! Kram

    SvaraRadera