tisdag 22 september 2009

Ledig helg på västkusten

har vi ju haft. Jag, Bengt, mina syskon med respektive och mamma. Allt som allt 8 pers var vi iväg till en stuga i Mellbystrand. Och vi har haft härliga dagar må jag säga. Jag har ju haft så jävla ont i magen så jag trodde vid vissa tillfällen att jag skulle smälla av. Men nu idag känns det liite bättre, får jag säga. Förhoppningsvis blir det liite mer bättre snart.

Nåväl, dagarna i Mellbystrand har varit avkopplande, en dag var vi i Helsingör, åkt runt och kikat lite, ätit gott, och druckit gott. Varit i säng ovanligt tidigt på kvällarna. Men vi har haft det great! Lär bli nästa år igen. Nu var det visst tal om ostkusten i stället. Vi får se!

Hemma hade de haft fullt upp, kalvdans och ostkaka var helt slut. De hade visst kört över närmare fyra tusen pers på lördan. Det är jäklar i mig bra!

Nu är vi igång och jobbar igen. Igår fyllde syrran 50 och har en fest hemma på lördag.
Imorron kväll är det styrelsemöte hos mig, puh, det innebär ju att jag måste röja av det värsta:-
Och torsdag börjar pilatesen igen på kvällen. På dagen ska jag och Bengt in och shoppa lite grejer.

Sen är det snart helg igen. Och även denna helg är vi lediga. Yippiee!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar