tisdag 29 september 2009

Min jäkla mage

I natt vaknade jag och trodde jag skulle smälla av. Värkte utav helvete och mådde gräsligt illa.
Jag har ju försökt och avvakta så magen vänjer sig. Men nu känner jag att gränsen är nådd. Så nu har jag ringt distriktsläkaren och de ska ringa mig vid tio. Ska se om jag kan få nån annan sort. Fy fan vad dåligt jag mår.

Annars finns det ljus i tunneln, tjoho. Det är grejer på g, tralala......

Idag ska jag köra lite bokföring på fm hemma, får se när Bengt ringer, han skulle iväg och rulla balar.

Resa tíll våren, tjejer? Gäääärna Suss!!!!! Jag hänger givetvis på!!!!

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Hoppas att du fått något bra hos läkaren så din magen blir lugn och fin!
    WOW vilka fina väggbilder...solnedgången och strandbilden!! Superfint!
    Kul att se ert nya hem växa fram=) JÄTTEFINT
    Ha det bra!
    KIKI
    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera
  2. Nä, så här kan du inte ha det med magen. Vad är det för liv? Jag hoppas att läkaren tar dig på allvar.

    Toppen att du hänger på! Jag hade nog inte trott så mycket annat heller. Eller hoppats i alla fall. Frågan är bara, vart vi ska ta vägen...

    SvaraRadera