tisdag 10 november 2009

Yessssss

Den fanns kvar, klänningen. Nu har jag köpt en klänning i jeanstyg, snyggt snyggt. Dessutom blev det en skjorta i svart/grönt. Jag som nästan alltid kör med svart:-
Bengan och jag var och hälsade på mamma. Hon har nu kommit till rehab, och det verkar jättebra. Ett stort rum med egen toalett har hon. De tränar dem massor, skitbra!
Var även iväg och hämtade hennes mediciner, så nu klarar hon sig ett tag. Det var en sort som var tillfälligt slut, men det fanns en burk i Gränna. Troligtvis ska jag in på torsdag em, och då kan jag ju hämta den.

Bengan sticker iväg med killarna i räddningstjänsten på en kryssning till Polen i morron em. Kommer hem fre em, sen får han väl vila upp sig så han orkar lördag kväll också:-
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Då får vi hoppas att det inte börjar brinna på Öa då. :)

    SvaraRadera