söndag 25 april 2010

Jag är trendig

sade Carro till mig häromdan. ha ha, vad då? Jo , jag har
pelargoner. Det ska tydligen vara trendigt nu. Ja då är jag
det som har ca 25 stycken Mårbacka pelargoner.

Hur är det är ni trendiga flickor?

Igår och idag har vi cyklat till affären. Och inte en enda gång behövde jag vila utan jag trampade hela tiden. Så spinningen har nog gett lite resultat i alla fall. Vi köpte ju nya cyklar för ett tag sen, och jag är inte redigt kompis med min än, det finns ju ingen fotbroms utan bara på styret. Ni skulle sett mig första gången jag provcyklade, det var sååå nära att jag
hamnade i Fiddes trädgård, kunde ju inte bromsa!

Och idag har vi varit ute och räfsat gräsmattan på framsidan och södersidan på huset. Nu är all jäkla hundskit borta för tillfället i alla fall.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Tyvärr är jag inte ett dugg trendig. Jag har inte en enda pelargonkrake som överlevt sedan i somras hos mig. Knappt några andra blommor heller för den delen. Trots att jag försöker så vill inget riktigt trivas hos mig, jag har absolut inga gröna fingrar.

    SvaraRadera