söndag 18 april 2010

Söndag igen

har vi då. En helg i sovandets tecken har jag haft. Blev så in i bängen förkyld i fredags. Så jag har legat mer eller mindre i två dagar. Idag känns det bättre.
Hur var mässan då? Jo, den var väldigt trevlig måste jag säga. God mat och god dryck, buffé första kvällen och oxfilé med potatiskaka nästa kväll. Jessica Andersson - bättre i verkligheten än på tv, Martin Stenmark - helt suverän, jag och Gunilla stod framför scenen och försökte fota, jovisst hur lätt är det med en mängd andra tjejer. Nåväl, några kort fick vi till.

Sen har vi jobbat och jag ha nu legat i två dagar. I morron är det dags för jobb igen. Blir själv denna veckan, då Bengt och Putte ska till stan och jobba.

Annars då? Jo solen skiner idag, men jag tror jag håller mig inomhus.

Angående våra bekymmer så verkar det och lösa sig. Ska bli glad när jag får papperet i min hand. Då ska jag andas ut! Men har fått bra hjälp från två håll, så det ordnar sig!

Tjingeling!

Ann-Britt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar