torsdag 12 maj 2011

Utsikten




Utsikten kan man inte klaga på tycker jag.


Har bakat valnötsbröd med lingon idag och jisses, det blev såååå bra. Och tvättmaskin går för fullt.

Imorgon ska jag in och jobba heldag. Lördag ska jag med Henke in då han över till musicalen som spelas nästa vecka. Och söndag åker jag med färjan 6.00 på morron, hujedamej, vad tidigt och in och jobba.

Nästa vecka mån till lör blir det tidiga mornar hela veckan, 6,25 ska vi sitta på färjan, då Henke har föreställningar varje dag.


Sen gick jag ut och lade mig en stund i solen. Såå gott så! Vid kvart över fyra ska jag gå iväg ner till hamnen och möta Bengan. Försöker göra det tre gånger i veckan bara för och komma ut och röra på sig! ´Tror nog jag ska ta med kameran idag, får se vad man möter på vägen!


Tjingeling!
























1 kommentar:

  1. Ser skithärligt ut. Det är stressigt att vara lyxhustru hör jag. :)
    Njut!

    SvaraRadera