onsdag 26 oktober 2011

I feel shit

fy för den lede vad dåligt jag mår. Vaknade i natt och kunde inte andas, ont i hjärtat, ont i halsen och huvudet. Värk i kroppen. Fy fan, och Henke är också hemma, han mår också pyton. Bengan jobbar men är också förkyld. Men han ger sig inte i första taget:-

Vi som ska ut i morron kväll och käka middag. Som det känns nu blir det inget. Vi får väl se!

Jag har dock lagt ut en del grejer på blocket från affären, hoppas nu vi får lite sålt. Dessutom har jag beställt lite från Jotex.

Som tur är hade jag inte mycket jobb denna veckan, men nästa vecka jobbar jag fem av sju dagar. Dessutom ska jag till frissan i Gränna, det var flera år sen, men nu vill jag tillbaka dit.

I helgen var vi hos goda vänner på middag. Jisses, vad seg lördan blev sen.........

Fredrik har nu fått en fyra i Huskvarna och flyttar förhoppningsvis i helgen. Vi ska förhoppningsvis in och hjälpa honom. Putte tar över hans tvåa.

Gnäll gnäll gnäll, ja ja jag kommer igen.......

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Hejsan

    Jag följer oxå Kickis blogg, då min sambo fick en lever transplantation förra året. Jag har varit på hennes blogg titt som tätt och inte ett ljud.......
    Jag börjar på att bli orolig att det tillstötte någon komplikation då hon var på sjukhuset den 4 okt.
    Något är det som har hänt??!! Är du en nära vän eller följer du hennes blogg?? Om du skulle höra något kan du väl höra av dej till mej

    Anki

    SvaraRadera
  2. Krya på dig pinglan!

    Jag har också tänkt på att Kicki inte synts till. Hmmm, lite oroligt!

    SvaraRadera
  3. Hej Anki!
    Kicki och jag känner varann från en lista, och brukar följa varandras bloggar. Jag lovar och höra av mig om jag hör nåt, hoppas du gör likaså! Kram! Ann-Britt

    SvaraRadera
  4. Tack Suss! Ja, man blir liiite orolig! Hoppas hon dyker upp snart. Grattis mormor!

    SvaraRadera