torsdag 27 oktober 2011

Liiiite bättre

är jag allt idag. Inatt har jag kunnat sova mellan halv elva och halv sex i alla fall. Gott gott!
Men det blir tyvärr ingen middag ikväll, både jag, Bengan och Henke hostar och kraxar. Vi riktar in oss på helgen istället, när förhoppningsvis Fredrik flyttar och vi får gratulera både honom och Carro som fyller. Carro fyller 18 år idag och Fredrik fyller 26 på söndag.
Borde inte jag vara gammal då?????? Nä nä, inte jag.........

Idag har jag varit framme i affären, en herre kom och köpte det dyraste vi hade ute på blocket. Guuuud så gott. På söndag kommer en annan som tingat på lite andra grejer. Uj vad gott, vet ni!

Nu tror jag allt att jag ska slänga mig och slappa i soffan en stund. Känner mig helt slut efter utflykten till affären. Pust och stön!!!!!

Tjingeling!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar