fredag 28 oktober 2011

Man ska inte säga

att man är liite bättre. Huvudet är totalt igenkorkat idag. Hear hostat som en galning i natt. Satt i v-rummet ett par timmar då det inte gick och ligga ner utan och hosta. Huvudvärk och däppt näsa.
Shit! Vi som ska till stan i morron, hjälpa Fredrik Carro och Jasmine och flytta, köpa födelsedagspresenter till Fredrik och Carro, veckohandla, gå på Ikea.

Idag måste jag baka en sockerkaka till kalaset i morron. Bengan och Henke hostar också och snörvlar. Fan! Jag vill inte!

Skriva fakturor har jag faktiskt igjort idag. Men nu känns det som orken är slut, jag slänger mig i soffan.......

Måste fram till Konsum och hämta paket, men det får bli senare ikväll när det förhoppningsvis inte är nåt folk.

Hoppas Ni mår bättre än jag!

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Men fy så segt det verkar vara för dig. Att inte få sova ordentligt gör det så himla jobbigt. Vila ordentligt och ta hand om dig nu. Och säg åt Bengt att göra samma sak!

    Kram!!

    SvaraRadera