lördag 11 februari 2012

Hur i helvete kan man utsätta sig för detta??????

Och frivilligt dessutom????? Efter tjugo minuter var jag färdig och kliva av. Men men
inte fan kan man hoppa av när man väl kommit upp?????

Jag var helt slut och trodde jag skulle dö????? Men men med 15 pers runt om så är det inte läge för och hoppa av. Nä nä då får man ju skämmas ögonen ur sig!

Nä nä, påt igen trampa utav bara helvete med så mycket motstånd som möjligt!
Efteråt sade syrran "jag var färdig och kliva av efter 20 minuter". Ja ja då var vi två som kände samma!

Och Peter då som peppar utav helsike framme på podiet! Nu är det bara 3 min kvar, nu är det bara 2,5 min, nu är det bara 2 min, ja jesus, jag var helt slut efteråt!

Hem och in i duschen, guuuuud vad gott det kändes dåååååå!

Nästa gång vi kör blir på torsdag kväll! Då ska vi fram och plåga kroppastollen igen!!!!!

Fy fan vad bra vi är syrran och jag!!!!!!!!!!!!!

Spinning spinning spinning, ska det få mig till och få bättre flås och tappa några kilon???????

Tjingeling!

1 kommentar: