lördag 25 februari 2012

Lördag lördag

Och solen skiner, men det blåser som sjutton.

Dagen började bra, jag och syrran har varit på spinning, det kändes lättare idag, som tur var. Nästa pass blir på tisdag.

Sen blev det hem och duscha och sen kaffe och hembakt semla på det. Såååå gott så!

Ikväll åker jag 19,40 från öa och far in till Huskvarna. Jag och gubben ska vara barnvakt till två av våra barnbarn, då Jimmy, Fredrik m fl skulle ut en sväng i kväll/natt och röja. Så då blir det lördagsmys med Alex och Max, de goingarna!

Bengt har varit i stan sen i måndags, han har snöjouren och då har han en inställelsetid på 20 min. Så då sover han i Fredriks lägenhet. Så det blir ju skoj och träffa gubben också, har jag inte gjort sen i tisdags.

Carro flög iväg till Island idag. Ska vara på praktik där i 4 veckor. Tror de var 5 stycken som åkte dit. Hon kommer även och skriva på en blogg, så den adressen, när jag nu får den, kommer jag och lägga ut framöver.

Hoppas Ni alla får en härlig helg, ta tillvara på ljuset, visst är det underbart?

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar