måndag 16 februari 2009

Måndag med diverse

Ja, det kan man väl säga. På förmiddan var jag och Bengt i stan. Jag var och fotograferade mina ögonbottnar. Det gick bra, men hemvägen värkte det i ögonen, och pupillerna var stora som råttepickar, som en gammal kompis till mig skulle sagt. M a o var jag väldigt ljuskänslig och det värkte i ögonen. Så jag var och handlade på Maxi med solglasögon, och suddigt var hela synfältet. Där träffade vi en kompis som bytt jobb. Skoj och prata lite med henne.

När vi kom hem stöp jag i sängen en timme under täcket, och det var skönt vill jag lova. Sen åkte jag fram och jobbade. Har garnerat båda tårtorna och de är avhämtade.

Nu ska vi snart käka kvällsmat, och sen lär det bli tidig sänggång för mig. Bengt han är på brandövning. ( det är räddningstjänsten som ska käka tårtorna efter övningen).

Nu i kväll känns det bra i ögonen igen, lite småvärk bara. Men det lär gå över tills i morron. Resultatet var bra på fotograferingen förresten, så jag kommer inte och bli kallad förrns om tre år. Yes!

Imorgon ska jag till Rosa för klipp, färg och sling på morronen. Ska bli skönt för det är ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar