söndag 22 februari 2009

Söndag

ledig? Var det inte det jag var? Jo, skulle varit i alla fall. Men Patrik har 39 i feber, så det är inte så lämpligt och ha honom i LH då.

Så Bengt öppnade och sen åkte jag fram och bytte med honom. Så han och Fredrik kunde fortsätta med garaget. Så jag har beställt bröd, bröd och faxat och fixat en del papper idag i affären. När jag kom hem käkade vi korv med bröd.
Nu sitter jag vid bokföringen igen. Jo jo, så är det och vara ledig, tjejer!

Såg ni Melodifestivalen igår? Den jag tyckte var bäst var Mikael Rickfors. Men inte kom han vidare inte.

Tjilevippen!

2 kommentarer:

  1. Mycket bröd där Ann-Britt :o) Jag håller med, Rickfors var bäst, men jag gillade faktiskt de där latinograbbarna i "Red-Fox-någonting" också.

    Och ja.. jag tror att det blir en tjej för Annethe, men hundra är jag förstås inte.

    SvaraRadera
  2. Det var ju skönt med en ledig dag Ann-Britt, hoppas du får flera såna, ja eller föresten, du har gonat dig i Asien några veckor, så nu kan du jobba lite extra igen.. tills vi drar alltså. :)

    SvaraRadera