lördag 21 februari 2009

Veckan som gått

har innehållit både det ena och det andra. Patrik fyllde 19 och grattades i tisdags kväll, med pengar och några småpaket. Igår kväll hade han fest i lägenheten, han hade städat innan, är det inte bättre och städa efter? Undrar just hur han mår när han kommer hem i em. Skulle visst jobba på Braheskolan ikväll. Nåja, det ger sig.

I onsdags kväll var det pilates, det är en helt perfekt träning för mig, inget hoppande och skuttande. Massor med träning av rygg och mage.

Igår var det lång dag i lh, började åtta och var hemma kvart i åtta. Då är man liiite trött när man kommer hem. Men då står ju middan på bordet och cidern kall. Sen let´s dance på det. Sen en liiiten lur i soffan. Ha ha våra barn kommer och ha minne av Bengt och mig när vi sitter och sover i soffan.

I helgen är jag ledig. Ja ja ledig och ledig. Ska fixa bokföringen för Hbf så jag kan lämna den till revisorn. Hinner jag ska jag även ta en sväng med LH:s bokföring. Vi får se.
Bengt och Fredrik är och bygger på garaget.
Kaffe har de beställt till klockan elva, så det är väl bäst och fixa det då.

Jag återkommer.....

Tjilevippen!

2 kommentarer:

  1. Vad dumt, jag har kommenterat det här, har du raderat Ann-Britt? *morrar*
    Jag skrev att du var jätteduktig som gick på pilates och att dina barn skulle vara glad att ni sitter o sover i soffan, då får de åtminstone plats, vi brukar ligga o sova. :)

    SvaraRadera
  2. Nä, här raderas inget. Jaså, ni ligger och sover, tycker jag är jobbigt, när man ska masa sig upp.

    SvaraRadera