söndag 15 februari 2009

Söndag

Sista dagen på sportlovet. Och barnen de kör skridsko i trädgården, jo det är sant. De har spolat en plätt utanför huset. Bara och hoppas att man inte går och halkar:-
Själv har jag jobbat i Lh. Har varit själv idag, det har jag varit nästan hela veckan.
Bengt och grabbarna håller på med garaget.

Jag måste fram om en stund och lägga ihop två smörgåstårtor. Har en beställning tills imorgon kväll.
Tänkte försöka hinna med en sväng i det vackra vädret. Jisses, solen skiner och det är helt underbart!
Kvällens middag står och puttrar på spisen, det blir porterstek i kväll. Det var länge sen vi hade det.

2 kommentarer:

  1. Oj oj så glad jag blir av att hitta dig bland bloggarna! Jag saknar dig.

    Här börjar barnens sportlov nu, det var synd vi inte hade samma vecka, töserna var ju sugna på att träffas.

    SvaraRadera
  2. Heeej, så jädrans kul att hitta dig här. Lovar följa dig. Ni kunde ha delat med er av Sol-rackarn. :)

    SvaraRadera