lördag 31 oktober 2009

Hemma igen

en snabbis från lh. Mitt jäkla internet funkar inte hemma! Frustrerad! Det är jag det.
Kom hem igår, haft det underbart. Rakt in i verkligheten. Hann inte mer än till hamnen på öa, blev det och vända in till Jönköping och akuten. Mamma hade trillat. Nu ligger hon med bruten lårbenshals. Just nu är hon på operation, eller kanske uppvaket. Lilla mamma!
Dessutom har det hänt en olycka hemma, det blir inte billigt., fan också! Nåväl alla oskadda, som tur är.
Jag återkommer när jag kan.

Tjingeling

5 kommentarer:

  1. Kära nån vännen...vad har hänt hemma? Skönt att ni haft det bra iallafall, kan vara bra att luta sig tillbaka på när det känns för mycket. KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Nämen oj! Ja tala om att landa platt som en pannkaka efter resan. Jag hoppas din mamma är ok efter omständigheterna och att olyckan är hanterbar.
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Ajdå inkastad i verkligheten direkt. Hoppas det går bra med mamma och att resten löser sig på bästa sätt. Då avvaktar jag rapport från Kreta, tack för kortet. Man blir så glad när sånt väntar i brevlådan.

    SvaraRadera
  4. Hoppla. Ingen mjuklandning förstår jag. Hoppas allt löser sig med din mamma och det som hade hänt. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att mamma mår bra under omständigheterna!
    och att det andra som hänt löser sig bra!
    KIKI
    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera