söndag 4 oktober 2009

Kan det ha med fullmånen

att göra????? Vadå???? Jo, att jag sovit så jäkla dåligt inatt. Vridit och vänt
hitan oc h ditan. Varit uppe ett antal gånger, ute med hundarna en gång, slocknade
givetvis som ett ljus vid åtta. Dags och gå upp, ha ha, men det fixade sig det med.
Jäklar vad det regnat. 33 mm sen igår har vi fått. Hur har ni det?
Fredrik har köpt hem ledlampor till och sätta i taknocken, han satte upp en slinga om
10 st igår em, i regnet innan han gav upp. Han har 40 st till som ska upp. Jäklar vad
snyggt det blev. Var ju tvungen och gå ut i går kväll och ställa mig på vägen och titta.

Igår eldade jag i vedspisen för första gången. Funkade sååå bra så! Mysigt!

Ha en härlig söndag!

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Jag sov också dåligt i natt, fast jag trodde att det berodde på en snarkande Pär :o)

    Tjejernas virusprogram, lät ju inte skoj. Jag skulle avinstallera dem och prova med någon annan sort kanske.

    SvaraRadera
  2. Säkert var det fullmånen, den brukar påverka mig också.
    Jag är så nyfiken på ditt hus Ann-Britt.

    SvaraRadera