torsdag 22 oktober 2009

Jag blir så full i skratt

att en del aldrig tröttnar, snacka om till och inte gå vidare. Våra grannar, ni vet, ha ha, idag var jag och skulle hämta posten. Då har det idag på morronen utdelats reklamblad från oss i lh till hushållen på öa, jättefina såna. Då ligger ett i vår låda, rivet i små bitar. Jag blev så full i skratt, fanskapet där nere har gjort sig omaket och riva sönder det hon fått i sin låda och sen lägga det i vår låda. Istället för och slänga det direkt i soptunnan:-
Vad säger man? Jag lade tillbaka pappersbitarna i deras låda:- Vi har nått en förlikning, och ska få våra pengar till nyår. Men nog fan måste hon hålla på. Jag iss inte bry mig. Blir bara så jäkla trött.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Somliga förnekar sig aldrig... Ska de inte flytta längre?

    SvaraRadera