söndag 11 oktober 2009

Middagen igår kväll

var det tänkt att vi skulle vara 7 stycken, familjen bara. Men vid halv fem kom brorsan med sin familj gåendes ????? hit. Då fikade vi och satt och snackade, sen kom Bengt hem från spinningen, och sen bestämdes det att de skulle käka middag med oss. Då tyckte jag att då ringer vi mamma och hämtar hit henne också. Sagt och gjort, jag ringde och då var min andra bror med fru där, så då sade jag att kom hit ni också. Så totalt blev vi 15 personer till middan, mycket trevligt med god mat och gott vin därtill. Sen tittade vi på fotboll men tyvärr gick det ju inte Sveriges väg. Jag tyckte att Sverige skulle vunnit, men men så vart det tyvärr inte.
Summa summarum, en trevlig kväll med trevligt sällskap!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar